odlagaliste

nedjelja, 16.03.2008.

Kineski vikend

Dragi prijatelji i slucajni namjernici, vec smo spomenuli mudru upotrebu trube u prometu. Ako sam prije i o tome govorio ironicno, sada vise necu. Truba u kini je super i vaznije je imati trubu nego 4 kotaca. Ili 2 kotaca jer koliko ima automobila jos vise ima bicikala. Od kojih vecina slici na mopede. I rade na struju. Jer je motor na benzin zabranjen. Sumnjam da su prije stvarno bili mopedi i isli na benzin. Covjek da pocetni zalet pedalama a struja osigurava konstantnu brzinu. (Upravo krece vatromet. Koji je toliko cest da se ni ptice vise ne plase. Iako ih i nema jer ih je smog sve potaracao) Hrki, ovo je buducnost, nata i ja smo bili zadnji jadnici koje su svi pretjecali jedino bi ih na nizbrdicama imao jer imam dosta vecu masu od njih a kao sto svi znamo masa plus gravitacija daje brzinu. Doduse, bicikle koje smo koristili su toliko niske da nam koljena lupaju u volan pa je i to mali uzrok nase sporoce.

Image Hosted by ImageShack.us

--dobro sam se uklopio medu kineze, nitko nije buljio u mene

Naravno, svi baterije pune na poslu i nata kaze da u njenom uredu nema slobodnih uticnica ni za lijek.

Image Hosted by ImageShack.us

--Obratiti paznju na rukavice na motoru. Cest slucaj. Fiksna konstrukcija. Desno natin bicikl

Vratimo se na trubu. Zasto toliko o trubi? Zato sto sam se jucer prvi put vozio u taxiju na suvozackom mjestu i bilo je strasno. Njima truba sluzi umjesto gledanja mrtvog kuta. Auto se krene prestrojavati pa ako mu netko trubne, znaci da ne moze. Truba sluzi da nekome ispred sebe kazes da ubrza ili uspori. Pjesacima se ne staje NIKAD! Ponoviti cu, NIKAD! Gomilu puta smo vidjeli da auto prode izmedu dva pjesaka tako da ih skoro okrzne retrovizorom bez zaustavljanja. Cesta se prelazi tako da se ne gleda u oci vozaca koji dolaze prema tebi jer im tako dajes primat vec samo krenes. Nema zaustavljanja ni usporavanja, tako samo odajes neodlucnost. Oni ce se zaustaviti i nece ti svirati vec ce te postovati. Obozavam Kineze. Za kraj, najbolje je uzeti hostel ili smjestaj blizu lokalnog okupljalista prostitutki jer ce svi taksisti znati adresu. Doduse, nisam vidio nijednu prostitutku vec samo gomilu motorista koji ih razvoze. Dostava do vrata. Zanimljiva ideja.
Jucer me je nata vodila na Zapadno jezero (Xi Hu). Ne postoji istocno ni nikakvo drugo vec samo zapadno. Tamo ima gomila stvari za vidjeti. Zato i ima moooore Kineza.

Jedna od njih je "Slomljeni most." Kako je most u stvari cijel, da bi turistima bio zanimljiviji on je na karti kao dio sireg prizora "Snijeg koji se topi na Slomljenom mostu." Tu su i "Jesenji mjesec iznad Mirnog jezera", "Tri bazena u kojima je odsjaj mjeseca," "Gledanje riba u Cvjetnom bazenu" itd. I svaka od tih stvari je vrlo posebna. Posebna na nacin da je bila "jedna od 10 najljepsih stvari na jezeru u dinastiji Ming" ili "jedna od 18 najljepsih stvari na jezeru u 19 stoljecu" ili "jedan od 13 najljepsih stvari na za pogledati." Sve spada u neki top neki-broj po nekom kriteriju. Mi smo curice u turizmu za njih.

Image Hosted by ImageShack.us

--more kineza u daljini. mi na mostu. koji nije samo most vec "Most koji sa svojim odrazom na vodi prikazuje dugu." Sivi kameni most.

Image Hosted by ImageShack.us

--''Zlatni zmaj u jezeru popodne'', tornjici su na brodu a ne iza

Crtica o tofuu. Tofu kada se kuha smrdi do bola. Nepodnosljivo nesto. To kaze covjek koji je cistio staju, hranio kokosi i skupljao crijeva mrtvih zivotinja nakon klanja te ih spremao u vrecu. Miris je slican kao kada u kipucoj vodi surite svinje ili kokosi ali jos jaci i odvratniji. I kuha se posvuda. Ubija apetit instantno.
Jos mala crtica - sjedio sam u parku. Pocele su dolaziti bake sa limacima. Troje djece je doslo do mene i buljilo. Onda je baka dovela cetvrto i pokazala u mene prstom i nesto rekla djetetu koje se je naravno zeljno pridruzilo ostalima u buljenju. Gospoda mi se zatim nasmijesila. Kucka.

To su bile crtice pocetnika u Kini. Ja cu biti kratka. Sutra napustamo Hangzhou i idemo u Shanghai. Nema vise firminog laptopa. Odgovor gdje je Lj dok ja radim (mojoj vjernoj komentatorici) jest da sam mu jedan dan nasla prijatelja da ubije vrijeme a drugi dan je imao avionsku nogu (jet leg) pa je bio na sigurnom - u krevetu. A vise necu da radim pa nece da bude problema. Od sranja u pokrajini u Kini koja pocinje na T i nalazi se u zapadnom dijelu drzave ne mozemo otvarati youtube i stranice s vijestima i sve je sporo. Eto

--za kraj prizor obuce za voznju bicikla
Image Hosted by ImageShack.us


16.03.2008. u 11:08 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja