odlagaliste

petak, 20.06.2008.

samo kratki

Kako sam prosli put bila zamolila repku da lipo igraju, ponavljam provjerenu taktiku. Dakle, pliiiz pobjedite, ovaj put cu bit sama medju Turcinima. Moooooooolim vas satarite ih. Imam i pravi dres i kravatu na kockice.
Inace krasno je kad ovde gledate utakmice, sto kad odete u birtiju tamo originalni nacijonalni navijaci. Pa ako vam se svidja neka nacija, samo odete na tekmu. Ja ciljano otisla na Spanjolska Svedska. mmmm

Naravno da nemam vrimena ni za sta, pa samo teletext vijesti.
Prvo zahvala Marijani B. sto vrijedno komentira i postavlja pitanja a koja ja zaboravim odgovorit. Dakle Luku sam nasla za sankom u svom uredu na jednom predavanju, a gle cuda, danas on drzi predavanje o Hudecu. S druge strane sanka.
Drago mi je da me opet citaju poznate licnosti. Moram dat malo materijala Framptonu, naj mi je draze kad mi on nesto posere.
Silno sam sretna sto je zensko mlado obitelji Jelaska u inozemstvu pa ce njeni roditelji ostavljat saljive komentare. Moji se jos bore sa skajpom.
Dragana K. za 10 dana se selim iz Yuang Jing u Fuxing Zhong, pa javim adresu kad se stvarno preselim. Ne znam broj, a kakva mi je nova zgrada ne znam ima li i sanducica. Al stan je lijepi. A jeftin, a duplex. Nemam iskustva s pentranjem u sobu...ako kolega Pticic moze savjetovat - jel se bolje drzat za zid iili ruckicu?
Inace cestitam kolegama sta taru po arh natjecajima. I ja peglam natjecaj, hihi.
Prodala torbu za macu, kupila cipele.
Sve vas liubi Liu Bi

Bilicu, osveti se za Krbavsko polje!

20.06.2008. u 12:58 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja