odlagaliste

utorak, 04.11.2008.

Tata kupi mi auto i nadji decka

Vratih se u Shanghai. Po dolasku poslah roditeljima poruku da sam stigla kuci. Onda su me nazvali i rekli da pripazim sto smatram kucom.
Lijepo je bilo 20 dana u Hrvatskoj. Cak me neka sjeta uhvatila pri polijetanju s Plesa. Onda smo usli u oblak.
Nitko ne zna na koliko dugo sam ovaj put otisla u Kinu. Obecala sam da necu dugo.

Image Hosted by ImageShack.us

Prizor iz lijepe nase

U Shanghaju nista novo.
Jesen stize, magla ili smog, nema razlike.
Postajem vegetarijanac. Strah i od jaja.

U mom uredu ima 50ak Kineza. 95% ispod 30. 80% u braku. Hrpa djece, nekoliko trudnica. Ovdje te se roditelji srame ako imas 26 i brak nije na pomolu. Ako je zena presla tu granicu, gotovo da joj nema spasa.
Kako je kineski roditelj doskocio tome da ga ne bude sram u drustvu? Da se ne srami da mu jedino dijete stari neozenjeno? E, pa nadje se s ostalim nesretnim roditeljima u parku u nedjelju i onda trejdaju djecu. Korisnije nego da na misu idu. Ne njeguje se ovdje vise institucija dogovorenih brakova, ovo je vise kao namjestanje dejtova. To je zapravo skroz prakticno. Ako vam starci ubodu nekog komada, u startu je rjesen onaj biblijski problem medjusobnog upoznavanja roditelja.
Odmah se razmjenjuju podaci tipa visina, tezina, stupanj obrazovanja i placa. Pa ako vas roditelj voli, necete bas dobit nekog kamiondziju od 150kg.

Evo vec mogu zamislit svoju mamu (koja mi je nedavno spocitnula da se nikad necu udati) kako, recimo u parku Emanuela Vidovica sjedi na klupici sa mojom slikom u ruci...pridje nesretni otac neozenjenog inzenjera morskog ribarstva...

On: o gospodjo, lijepe li kceri...
Kraljica majka: ma je vraga, vidite da ima veliki nos i sva je mrsava
On: pa nije ni moj mali bas cvice...a jel obrazovana?
Km: a je, inzenjer, a vas?
On: i on, a i zaposlio se nekidan, nije bas u struci al glavno da radi, dali smo mu starog renola peticu...
Km: krasno, ova moja voli krntije, jos pati sta smo prije 7 godina prodali stojadina
On: moj sin je dobar ko kruh, ni mrava ne bi zgazijo
Km: moja je kad je bila mala izmislila je sredstvo za tamanjenje mrava

I onda lijepo dodje mama kuci i kaze mi da sutra navecer imam dejt. Sta je tu lose?

Ako cete Kineza, slozite si portfolio na A4, jednu fotku i u nedilju pravac Renmin park.

A ako vam ne smetaju ovakvi prizori

Image Hosted by ImageShack.us


odite u Yunnan, juzno od sunca, zapadno od Shanghaja. Bas nam je bilo lijepo.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

04.11.2008. u 17:07 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja