odlagaliste

četvrtak, 21.05.2009.

Kineski pir i kineski sistematski

Image Hosted by ImageShack.us


Kinez nije Balkanac da se divljaci na piru. Nema zive muzike ni plesanja po stolu. Ne razbijaju se case. Ali ima nekih drugih lijepih narodnih obicaja.
Okupismo se u restoranu uz West lake oko 1700, mislim da su prva jela pocela stizat oko 1800. 200ak uzvanika. Moj pratitelj i ja jedini stranci. I mala slatka Singapurka koja izgleda ko Kinez, pa je ne racunam. Iako se nisam nesto sredjivala, samo obukla pristojnu haljinu, bila sam apsolutno overdressed jer su ostali dosli valjda izravno s rizinog polja. Zato se mlada iskazala, promjenivsi 3 hajline jer se to tako radi. Iako je meni bio nadasve mastovit i bilo je alkohola u potocima, oko 2130 - fajrunt. E, da, dobijete i cigarete na stol, ako slucajno zaboravite ili popusite svoje + kad mladenci idu okolo nazdravljati, mlada ti da, te pripali cigaretu. Krasnog li obicaja. Kako ce Kinez kad za kojih 30 - 40 godina zabrani pusenje na javnim mjestima...

Evo jelovnik, da ne prepricavam. Citaj s desna na lijevo, odozgo prema dolje. 10. stupac s desna je juha od stare patke.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


a ovo je, pak, svinjetina u piramidalnom oblicju

Imala sam problema - sto pokloniti. Pa sam malo istrazivala.

Don't give them anything that comes in a set of four items.4 sounds like death in Chinese.
Avoid white and black.
Do not give them a clock. Some Chinese see this as a symbol of death.
Fish is traditional sign of plenty and fertility in a marriage, so something with a fish motif...
No picture frames since that's sort of associated with death and remembering dead people and no green headwear since that's associated with infidelity.
Traditional gifts include the following items: Li Shi Money; jewelries; dragon-phoenix cakes; dried seafood and mushroom and Fat Cai; poultries; fish; coconut; wine or liquor; a Tie Box with dried fruits; raw fruit; Bin Lang; and tea.

...small items such as engraved silver fortune cookies, cups filled with lavender, porcelain tea cups, jasmine flowering tea in silk pouches, bridal coffee scoops, personalized plantable magic beans, candy bags, glass oil lamps, wedding bells bags, bridal candy flower pots, candy mint tins...

the pronunciation of Nine is the same as "long and forever."

Kako nisam nasla magicni grah ni kolac od 9 zmajova s ugraviranom ribom za srecu, na kraju sam dala pare jer je to ovdje uobicajeno. Malo pripazila na numerologiju i rjesila problem. Oni onda fino zapisu koliko si dao i dobijes isto toliko ako ih pozoves na svoj pir. Jako prakticno. Nema ono ja njima ves masinu a oni meni mixer.
Pare se moraju dati u crvenoj kuverti. Ja sam imala jednu doma, ali su bili neki znakovi po njoj pa sam u vlaku do Hangzhoa trazila nekog tko zna engleski da mi prevede, da ne bih bila odgovorna ako im brak ne bude stimao. Ma bas mi je bila frka da nesto ne pogrijesim...npr crveno je sreca, ali ako pises crveno onda je nesreca. Trcala sam i u banku prije pira da dobijem valjan iznos novca koji ne sadrzi one opasne brojeve.

666 je sreca.

I sto se radi nakon vecere? Stariji se pokupe a mladi, naravno u KTV do zore. Moj prijatelj, sada ozenjeni, je kul pa smo se zabavili. Koliko se mozes zabaviti u KTV.
Trebala bih napokon naucit pjevat neki hit.

U nedilju, na povratku...ofkors da sam zakasnila na vlak. Ne mogu ja iz Hangzhoa u Shanghai iz prve. Samo na toj relaciji propustam vlakove.

Image Hosted by ImageShack.us


NEPIRSKI DIO
Dobila sam rezultate medikal ceka sto nas firma poslala da obavimo. Jos uvijek sam zdrava. Super je sto ti protumace nalaz, pa dobijes uvezano a4 kojih 20ak strana. Kako su mi neke vrijednosti u krvi malo nize od prosjeka, onda su mi napisali da jedem vise lisnatog zelenog povrca (green leafy vegetables), crvenog mesa i sl... Doma bi mi odma uvalili tablete zeljeza ili takvo sto agresivno.
Savjet tradicionalnog kineskog doktora je da pazim na qi stomaka. Whatever. Taj dio sistematskog mi je bio najkul. Samo te popipa s unutrasnje strane rucnog zgloba i dijagnosticira. I jezik sam morala isplazit. Bio je uzasno sladak i nikako se nije uklapao u haj tek stil citave bolnice.
A interijer bolnice extra, cvijece i ribice...x ray aparat jedva prepoznah kad je zadnji kojeg vidjeh bio mislim onaj u draskovicevoj, kupljen izravno od gospodina Roentgena.
Body fat index mi je malo nizak.
Lijevi bubreg je rekao da moram vise piti.

Vise sam povrca i klica pojela u Kini nego u cijelom zivotu u Hr.
A vise od litre vode dnevno ne mogu teoretski popit.

I...kako se dizajnira blog? Ovi templejti su na granici kriminala

21.05.2009. u 06:59 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja